30 May
30May

טכנולוגיית LED

נורות לד (LED) הן פתרון חדש יחסית בעולם התאורה, שצבר פופולריות במהירות עצומה בתחומים רבים. כיום, נורות אלו הן בעלות נוכחות רבה בנוף העירוני.

נורות LED הן בעלות תכונות ייחודיות ויתרונות רבים, ועל כן הן מהוות פתרון שכיח מאוד לתאורה ביתית ולתאורה משרדית, כמו גם לצרכים אחרים: פנסים, שלטי חוצות, תאורת במה, רמזורים ועוד.

לעומת נורות להט וסוגים אחרים, נורות LED הן יעילות מאוד מבחינת כמות האור שהן מסוגלות להפיץ, ביחס לאנרגיה שהן צורכות וביחס לגודלן. החסכוניות של נורת ה – LED מאפשרת להשיג חיסכון כספי של ממש בהוצאות החשמל, הן בבתים והן בעסקים.

נורות LED מפגינות עמידות במגע, בלחץ ואף בטלטול, ושומרות על שלמותן טוב יותר מנורות אחרות. אורך חייהן לרוב משביע רצון, הבלאי שלהן איטי והן מגיבות מהר להוראות כיבוי והדלקה.

תכונה חשובה נוספת, היא שנורות LED אינן מחממות במיוחד, פרט משמעותי במיוחד באקלים הישראלי.

יחד עם זאת, לא בכל המקרים כדאי להשתמש בנורות לד. לעתים, בחללים החשופים לתנאים חריגים של חום או לחות, נעדיף נורה מסוג אחר. כמו כן, ישנם אנשים עם העדפה אישית לסוגים אחרים של תאורה, משיקולים שונים.

עבור רוב צורכי התאורה וסוגי החללים, ניתן ליצור בעזרת נורותLED  פתרונות תאורה יעילים, חסכוניים ומרהיבים.


גופי תאורה לבית ולעסק

בזכות העובדה שנורות לד מאירות בעוצמה רבה ביחס לגודל שלהן, אפשר לייצר נורות קטנות, קומפקטיות ואף נסתרות, שמסוגלות להאיר היטב חללים שלמים. נורות LED קיימות במגוון צבעים וגוונים, ומסוגלות לייצר תאורה "חמה" או "קרה". תכונות אלו של גמישות בגודל ובצבע, מקנות לנורות LED מנעד עיצובי רחב, שהופך אותן לכלי שימושי בעולם האסתטיקה של התאורה.

לכן, גופי תאורה על בסיס לד הם מאוד מגוונים: פאנלים דקים ופסי תאורה, פלטות תאורה דקיקות, מנורות תלויות ונברשות, מנורות צמודות תקרה, "ספוטים" דקורטיביים, מנורות צמודות קיר, מנורות לילה וקריאה, מנורות עמידה, מנורות שולחן ואפילו תאורת חירום.

כמעט לכל חלל חיצוני או פנימי ולכל סגנון עיצובי שתבחרו, ניתן להתאים גופי תאורה על בסיס לד, שיספקו תאורה יעילה, חסכונית ומרהיבה.

רוצים להתייעץ? בשביל זה אנחנו כאן:

 

 

צרו קשר



הערות
* כתובת הדואר האלקטרוני לא תוצג באתר.