30 May
30May

טכנולוגיות בית חכם הן כבר מזמן לא מוצר ששמור רק לדירות יוקרה או לדיירים מפונקים במיוחד. כיום, מקובל מאוד להתקין תשתית בית חכם בתהליך הבנייה או השיפוץ, בכל סוגי הבתים והדירות. בנוסף, גם ללא תהליך בנייה או שיפוץ, אפשר לאמץ טכנולוגיות בית חכם שיפעלו על בסיס תשתית החשמל הקיימת.

ניתן להתחבר אל מערכת התאורה מרחוק ולשלוט בה באמצעות אפליקציה. בנוסף, ניתן לתזמן מראש פעולות שיחלו אוטומטית בשעה מסוימת. כמו כן, גופי התאורה נשלטים גם על ידי שלט רחוק, הפועל בטווח של עשרות מטרים.


מערכת התאורה היא אחד הרכיבים החשובים והשימושיים ביותר בבית החכם. היא מציעה מגוון של תרחישי תאורה ו"סצנות", שמשפרות את איכות החיים בבית, את האווירה, האסתטיקה וגם את הפונקציונליות, הנוחיות והבטחון. גם אם לא התקנתם מערכת מרכזית של בית חכם, יש לכם מערכת חשמל רגילה, עדיין תוכלו ליהנות מתאורה של בית חכם, באופן נקודתי או בכל הבית, לבחירתכם. יצרניות מתקדמות מציעות היום מבחר של טכנולוגיות תאורה, שאינן דורשות תשתית מיוחדת בבית. פתרונות אלה ניתנים להטמעה בקלות רבה, ישדרגו את תאורת הבית שלכם ויספקו חוויית מגורים משופרת. גופי התאורה מלווים במפסקים מתקדמים, שאפשר להגדיר אישית את הפעולות שלהם: כיבוי והדלקה, דימר או תרחישי תאורה שונים.


מה מציעה התאורה החכמה?

  • עוצמות שונות, צבעים וגוונים שונים של אור, באותה מנורה
  • שלט רחוק אלחוטי ונייד לכיבוי, להדלקה ולשינוי גוון ועוצמה
  • שליטה בתאורה באמצעות אפליקציה, מכל מקום בעולם
  • תזמון מראש של שעות כיבוי והדלקה
  • בניית סצנות ייעודיות לכל מטרה: תרחישי תאורה מיוחדים לצפייה בסרט, לשינה, לאירוח ועוד.
  • מפסקים מתקדמים ואסתטיים שפועלים על פי הגדרה אישית


כמעט כל אזור בבית, משמש ליותר ממטרה אחת על פני ימי השבוע ושעות היום. היכולת לשנות את סגנון התאורה בלחיצת כפתור, מסייעת להתאים בקלות את החלל, למטרה שאותה הוא ממלא ברגע נתון.

בבית חכם, כל גוף תאורה מציע מגוון רחב של אפשרויות בלחיצת כפתור.

ניתן להטמיע תאורה חכמה גם באזורים חיצוניים כמו שבילי כניסה, חצרות וגינות. תוכלו לתזמן מראש את השעה שבה ידלקו האורות החיצוניים ויאירו את הגישה לביתכם. בנוסף, תוכלו להדליק או לכבות את התאורה גם כשאינכם בבית, בכל זמן שתרצו, באמצעות אפליקציה.


כדאי לדעת שכיום קיימים גופי תאורה חכמים, קומפקטיים ומתקדמים, הניתנים להטמעה באזורים ייחודיים בחלל ואפילו במקומות נסתרים, ובכך יוצרים אפקט תאורה מיוחד ומעניין. כמו כן, התאורה החכמה המודרנית היא חסכונית בחשמל, עמידה מאוד ואינה נשחקת מפעולות של הפעלה וכיבוי.



רוצים להתייעץ? בשביל זה אנחנו כאן:


 

צרו קשר

הערות
* כתובת הדואר האלקטרוני לא תוצג באתר.